معرفی وبلاگ
این وبلاگ هم اخبار مربوط دانشگاه پیام نور را میگه ، هم داستان و گاه گداری هم مطالب خواندنی دیگه امیدوارم مورد قبولتون واقع بشه *************************** *************************** برای بهتر دیدن هر مطلب بر روی لینک ( ادامه مطلب ) که پایان هر قسمت آمده کلیک کنید *************************** *************************** وقتی چیزی را از دست دادی، درس گرفتن از آن را از دست نده. *************************** ***************************
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 877087
تعداد نوشته ها : 268
تعداد نظرات : 77
فریاد ها را همه می شنوند هنر واقعی شنیدن صدای سکوت است - دکتر علی شریعتی
Rss
طراح قالب
محمدرضا عابدي

آيين نامه جديد آموزشي كارداني، كارشناسي ناپيوسته و كارشناسي پيوسته به كليه دانشگاه ها ابلاغ شد
آيين نامه آموزشي جديد! با امضا كامران دانشجو وزير علوم در هفته جاري ابلاغ شد! كليه دانشگاه ها موظف به اجراي آن هستند! آيين نامه آموزشي دوره هاي كارداني، كارشناسي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور در ۳۵ ماده و ۲۶ تبصره به تصويب شوراي برنامه ريزي آموزش عالي رسيده است و براي دانشجويان ورودي سال تحصيلي ۹۲-۹۱ به بعد و از تاريخ ابلاغ لازم الاجراست .تمام آيين نامه ها و بخشنامه هاي مغاير با آن لغو و بلااثر اعلام شده است.
حال بايد ديد نظر مسوولين در رابطه با نحوه اجرا اين آيين نامه آموزشي
جديد در دانشگاه پيام نور چيست؟ با توجه به ساختار آموزشي اندكي متفاوت در دانشگاه پيام نور (مثلا در دانشگاه پيام نور در صورت چند ترم مشروط شدن دانشجو اخراج نمي شود)


دسته ها : اخبار دانشگاه
دوشنبه 5 1 1392 4:26 بعد از ظهر
X