معرفی وبلاگ
این وبلاگ هم اخبار مربوط دانشگاه پیام نور را میگه ، هم داستان و گاه گداری هم مطالب خواندنی دیگه امیدوارم مورد قبولتون واقع بشه *************************** *************************** برای بهتر دیدن هر مطلب بر روی لینک ( ادامه مطلب ) که پایان هر قسمت آمده کلیک کنید *************************** *************************** وقتی چیزی را از دست دادی، درس گرفتن از آن را از دست نده. *************************** ***************************
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 871466
تعداد نوشته ها : 268
تعداد نظرات : 77
فریاد ها را همه می شنوند هنر واقعی شنیدن صدای سکوت است - دکتر علی شریعتی
Rss
طراح قالب
محمدرضا عابدي

استفاده از معافيت تحصيلي دانشگاه پيام‌نور به شرط نداشتن غيبت سنواتي

 

معاون سنجش و آموزش دانشگاه پيام‌نور گفت: دانشجوي مشمول خدمت وظيفه عمومي با رعايت مقررات وظيفه عمومي به شرط آنكه غيبت سنواتي نداشته باشد، مي‌تواند از معافيت تحصيلي استفاده كند. 

به گزارش پايگاه خبري دانشجويان پيام نور : عبدالله معتمدي، معاون سنجش و آموزش دانشگاه پيام‌نور با تأكيد بر اينكه دانشجوياني كه از طريق آموزش دوره فراگير دانشگاه پيام‌نور پذيرش مي‌شوند، موظفند در اولين نيمسال تحصيلي از سازمان آموزش و پرورش، تأييديه تحصيلي خود را درخواست كند تا به مركز يا واحد دانشگاهي ارسال شود، گفت: براي ارسال تأييديه تحصيلي، روي پاكتي كه به مركز يا واحد فرستاده مي‌شود حتماً بايد شماره پرونده مندرج در كارت اعتباري، رشته انتخابي نيمسال دانش پذيري و كدپستي قيد شده باشد.

به گفته وي دانشجو موظف است در هر نيمسال تحصيلي در مهلت اعلام شده از سوي دانشگاه براي ثبت‌نام و انتخاب واحد درسي اقدام كند. اقدام نكردن به موقع در نيمسال تحصيلي به منزله محروميت از ادامه تحصيل در آن نيمسال تحصيلي است، در صورتي كه دانشجو در طول همان نيمسال براي تعيين وضعيت تحصيلي خود مراجعه نكند منصرف از تحصيل شناخته خواهد شد.


معتمدي تعداد كل واحدهاي قابل انتخاب در هر نيمسال تحصيلي (بجز در آخرين نيمسال تحصيلي ) با توجه به ميانگين نيمسال قبل دانشجو، حداقل ۸ و حداكثر ۲۴ واحد بر طبق آئين‌نامه آموزشي دانشگاه پيام‌نور اعلام كرد.


وي با بيان اينكه نمره قبولي در هر درس ۱۰ از ۲۰ است و براي اخذ مدرك كارشناسي، داشتن ميانگين كل حداقل ۱۲ از ۲۰ الزامي است، گفت: در صورتي كه دانشجو بدون كسب موافقت دانشگاه بيش از ۲ نيمسال تحصيلي ترك تحصيل كند از ادامه تحصيل محروم خواهد شد.


معاون سنجش و آموزش دانشگاه پيام‌نور با بيان اينكه براي اخذ مدرك تحصيلي، ارائه اصل مدرك ديپلم نظام قديم يا اصل مدرك پيش دانشگاهي نظام جديد به همراه ريز نمرات ضروري است، خاطرنشان كرد: ارائه مدرك تحصيلي و ريز نمرات به دانش‌آموختگان در هر زمان منوط به تسويه حساب با دانشگاه است.

به گفته وي دانشجوي مشمول خدمت وظيفه عمومي با رعايت مقررات وظيفه عمومي به شرط آنكه غيبت سنواتي نداشته باشد مي‌تواند از معافيت تحصيلي استفاده كند.




دسته ها : اخبار دانشگاه
يکشنبه 11 10 1390 4:12 بعد از ظهر
X