معرفی وبلاگ
این وبلاگ هم اخبار مربوط دانشگاه پیام نور را میگه ، هم داستان و گاه گداری هم مطالب خواندنی دیگه امیدوارم مورد قبولتون واقع بشه *************************** *************************** برای بهتر دیدن هر مطلب بر روی لینک ( ادامه مطلب ) که پایان هر قسمت آمده کلیک کنید *************************** *************************** وقتی چیزی را از دست دادی، درس گرفتن از آن را از دست نده. *************************** ***************************
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 876231
تعداد نوشته ها : 268
تعداد نظرات : 77
فریاد ها را همه می شنوند هنر واقعی شنیدن صدای سکوت است - دکتر علی شریعتی
Rss
طراح قالب
محمدرضا عابدي

سردار محمد جواد زاده كمند :با توجه به مشكلات تحصيل در حين خدمت براي افرادي كه در خدمت به سر مي برند بر سراين مساله با دانشگاه پيام نور توافقي صورت نگرفته است.


به نقل از باشگاه خبرنگاران : سردار محمد جواد زاده كمند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به مشكلات تحصيل در حين خدمت براي افرادي كه در خدمت به سر مي برند بر سراين مساله با دانشگاه پيام نور توافقي صورت نگرفته است.


وي تصريح كرد: طرح اصلاح برخي موارد قانون وظيفه عمومي در ۱۵ مهر ۸۸ توسط مجلس تصويب شد ۲۱ مهر اين اطلاع به شوراي نگهبان رفت و پيش بيني مي شود كه طي چند روز آينده طبق فرصت قانوني كه شوراي نگهبان دارد نظريات شورا نسبت به اين طرح خواهيم داشت و به مجلس اعلام خواهد شد.


رئيس سازمان نظام وظيفه درباره تضمين و امنيت كارت هاي هوشمند كه از اول آبان ماه صادر خواهد شد گفت: اين كارت ها بيشتر ضريب امنيتي را دارند قطعا امكان جعل اين كارت ها وجود نخواهد داشت و پيش بيني مي شود كه از اول آذر ماه اين كارت ها صادر شود.
وي در ادامه افزود: صدور اين كارتها ابتدا براي سه فرزند خدمت كرده و سپس براي ساير موضوعات به مرحله اجرا درخواهد آمد.


وي درباره معافيت تحصيلي گفت: معافيت تحصيلي صرفا براي دانشجوياني صادرمي شود كه در آزمون هاي سراسري شركت كرده و پذيرفته شده باشند در نتيجه كسي كه در آزمون شركت نكرد و در دانشگاهي پذيرفته شده از نظر سازمان وظيفه مشمول باشد مجاز به تحصيل نيست و معافيت تحصيلي براي او صادر نمي شود.


وي در ادامه خاطر نشان كرد: در نتيجه اين افراد حتي اگر اقدام به تحصيل در آن موسسات كنند به عنوان مشمول غائب حساب مي شوند و با مشكل مواجه خواهند شد در قانون جديد پيش بيني شده است كه چه در موسسات دولتي اعم از آموزشي و غيرآموزشي و چه موسسات خصوصي مشمولان غائب را براي طي دوران تحصيلي ثبت نام كنند مشابه مجموعه هايي به حساب مي آيند كه مشمولان غائب را به كار گرفته اند و طبق قانون جريمه آنها صورت خواهد گرفت.


وي درباره اعلام دانشگاه پيام نور مبني بر تحصيل سربازان وظيفه در اين دانشگاه گفت: اين مساله خلاف قانون است و ما هيچ توافقي با دانشگاه پيام نور مبني بر تحصيل ضمن خدمت نداشته ايم و با توجه به مشكلايت كه اين موضوع براي كساني كه در خدمت هستند به وجود مي آورد اين بحث هماهنگ نشده است.


سردار زاده كمند در رابطه با استفاده از نيروي كم تجربه كارها و تحصيلات فرهنگي و هنري را دارند در خدمت وظيفه گفت: در فرم ثبت نام بخشي مبني بر اين كار تجربه صورت گرفته است كه ما تلاش خود را براي استفاده از اين افراد در كارهاي مربوطه انجام مي دهيم.
.
منبع خبر : باشگاه خبرنگاران


دسته ها : اخبار دانشگاه
سه شنبه 3 8 1390 2:8 بعد از ظهر
X