معرفی وبلاگ
این وبلاگ هم اخبار مربوط دانشگاه پیام نور را میگه ، هم داستان و گاه گداری هم مطالب خواندنی دیگه امیدوارم مورد قبولتون واقع بشه *************************** *************************** برای بهتر دیدن هر مطلب بر روی لینک ( ادامه مطلب ) که پایان هر قسمت آمده کلیک کنید *************************** *************************** وقتی چیزی را از دست دادی، درس گرفتن از آن را از دست نده. *************************** ***************************
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 871425
تعداد نوشته ها : 268
تعداد نظرات : 77
فریاد ها را همه می شنوند هنر واقعی شنیدن صدای سکوت است - دکتر علی شریعتی
Rss
طراح قالب
محمدرضا عابدي

 

تعيين محل آزمون براي دانشجويان ارشد پيام نور فعال است

 

مكان تعيين محل آزمون براي دانشجويان كارشناسي ارشد پيام نور در سيستم گلستان فعال شد.
بوسيله اين امكان دانشجويان ارشد به راحتي مي توانند با مراجعه به سيستم گلستان پيام نور نسبت به تعيين محلآزمون خود اقدام كنند.هيچ محدوديتي براي اين دسته از دانشجويان وجود ندارد.همچنين در تعيين محل آزمون،شهريه و استاد تغييري نمي كند و فقط محل آزمون تغيير مي كند.

دانشجويان متقاضي تا 15 ارديبهشت مي توانند با مراجعه به سيستم گلستان

از مسير: آموزش ->دانشجو ->درخواستها ->"انتخاب محل آزمون" 

نسبت ثبت درخواست تعيين محل آزمون نيمسال دوم 92-91 خود اقدام كنند(الزامي براي اين كار وجود ندارد)
مهم نيست آن شهري كه دانشجويان انتخاب مي كنند رشته ارشد دارد يا ندارد تنها چيزي كه مهم است داشتن دانشگاه پيام نور در آن شهر است.
اما اين موضوع براي شهر تهران استثنا مي باشد .
دانشجويان فقط از چهار مركز موجود در شهر تهران يعني پيام نور تهران جنوب،پيام نور تهران شمال،پيام نور تهران شرق و پيام نور تهران غرب فقط مركزي را مي توانند انتخاب كنند كه رشته آنها را داشته باشد! اگر رشته دانشجو در هيچ يك از چهار مركز تهران وجود نداشت هر كدام را كه بخواهند مي توانند انتخاب كنند دانشجويان برون مرزي مجاز به انتخاب مركز آزمون نمي باشند.
همچنين دانشجويان بدهكار تا زمان واريز شهريه مجاز به تكميل فرم نخواهند بود و حداقل 48 تا 72 ساعت بعد از پرداخت شهريه مي توانند در سيستم از امكان تعيين محل آزمون استفاده كنند.




دسته ها : اخبار دانشگاه
چهارشنبه 11 2 1392 7:50 بعد از ظهر
X