معرفی وبلاگ
این وبلاگ هم اخبار مربوط دانشگاه پیام نور را میگه ، هم داستان و گاه گداری هم مطالب خواندنی دیگه امیدوارم مورد قبولتون واقع بشه *************************** *************************** برای بهتر دیدن هر مطلب بر روی لینک ( ادامه مطلب ) که پایان هر قسمت آمده کلیک کنید *************************** *************************** وقتی چیزی را از دست دادی، درس گرفتن از آن را از دست نده. *************************** ***************************
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 871345
تعداد نوشته ها : 268
تعداد نظرات : 77
فریاد ها را همه می شنوند هنر واقعی شنیدن صدای سکوت است - دکتر علی شریعتی
Rss
طراح قالب
محمدرضا عابدي

منابع اصلي درآمد دانشگاه پيام نور/ ۳۰ هزار تومان براي هر دانشجو سهم پيام نور از بودجه

 

معاون مالي و اداري دانشگاه پيام نور به 3 منبع درآمد اين دانشگاه اشاره كرد و گفت: بودجه دولت، شهريه دانشجويان و كمكهاي خيرين دانشگاه ساز سه منبع درآمدي دانشگاه پيام نور به شمار مي آيند و برخي ايرانيان خارج از كشور هم خيرين دانشگاه پيام نور هستند. 

به گزارش پايگاه خبري دانشجويان پيام نور : محمود كي منش با اشاره به بودجه دانشگاه پيام نور گفت: مجلس به ازاي هر دانشجو به دانشگاه پيام نور ۳۰ هزار تومان در سال بودجه اختصاص مي دهد كه جمع آن ۳۰ ميليارد تومان مي شود.


معاون مالي و اداري دانشگاه پيام نور افزود: كمكهاي خيرين دانشگاه ساز يكي ديگر از منابع درآمدي اين دانشگاه به شمار مي آيد. كي منش درباره كمكهاي خيرين دانشگاه ساز كه به دانشگاه پيام نور ارائه مي شود، گفت: كمكهاي خيرين به شكلهاي مختلف صورت مي گيرد. به عنوان مثال خيرين به دانشگاه ماشين، زمين، مصالح ساختماني، آهن، سيمان و امثال اين موارد را هديه مي دهند.

وي ادامه داد: كمكهاي خيرين به دانشگاه پيام نور از ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۰ ميليارد تومان ممكن است باشد و حتي ايرانيان خارج از كشور در شهرستان اوز استان فارس ۳ ساختمان دانشگاه پيام نور را ساختند و تحويل ما دادند. به گفته معاون مالي و اداري دانشگاه پيام نور، تعداد خيرين دانشگاه ساز در استان تهران اندك اما حضور خيرين در استانهاي فارس، اصفهان، كرمان، مازندران و هرمزگان بيشتر است.


دسته ها : اخبار دانشگاه
شنبه 12 9 1390 12:8 صبح
X